Vacancies

 
The Outfit Factory
 
Een jonge en snelgroeiende onderneming die gewaardeerd wordt voor zijn eigentijds totaalaanbod in werkkleding en reclame-outfits.
 
Onder het motto ‘We Fashion Your Team’ wil Outfit BVBA weg van de saaie ‘werkbroek’ en naar de ‘hightech workwear’ toe, ergonomisch en doordacht voor alle beroepen.
 
Om onze succesvolle groei verder te zetten zijn wij op zoek naar enthousiaste en resultaatgerichte teamplayers!
 
Ontdek een TOFfe onderneming waar je je talenten volledig tot ontwikkeling kan laten komen.
 
 

Wij zoeken

3 SALES REPRESENTATIVES (m/v)
 
Functieomschrijving:
In deze afwisselende functie sta je in voor de directe verkoop van onze producten en diensten aan professionele eindgebruikers. Je beheert een bestaande portefeuille van kleine tot middelgrote klanten en daarnaast ga je op zoek naar nieuwe opportuniteiten. In samenwerking met het team en zijn coach, vergaar je de nodige marktinformatie om strategische plannen binnen bepaalde sectoren uit te werken. Je geeft advies aan klanten om zo de verkoop van onze producten en diensten te optimaliseren. Je staat tevens in voor de commerciële en administratieve opvolging. Tot slot rapporteer je aan de Sales Coach.
 
Profiel:
Je behaalde een diploma Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;
Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een commerciële buitendienstfunctie;
Uitstekende commerciële, onderhandelings- en communicatieve vaardigheden zijn een absolute must;
Je hebt een voorliefde voor mode in het algemeen en je bent sterk commercieel ingesteld;
Effectief kunnen managen van tijd en prioriteiten kunnen stellen is voor jou een evidentie;
Je bent een zelfstandige teamplayer met voldoende creativiteit en wil om resultaten te behalen;
Je hebt al eens van SAP gehoord;
Kennis Frans is een plus.
 
Wat kan je van The Outfit Factory verwachten?
Een bediende contract onbepaalde duur, maaltijdcheques (na 6 maanden), GSM, bedrijfswagen na opstartfase van 3 maanden en een kostenforfait. Stabiele werkgelegenheid binnen een dynamische organisatie met hoge mate van zelfstandigheid en jobafwisseling in een ongedwongen jonge sfeer.
 
Arbeidsomstandigheden:
Zowel op de baan als in de shop te Borsbeek of Lier. Mogelijk 1 zaterdag per maand inspringen in de shops.
 
 
 
2 SALES ANCHORS (m/v)
 
Algemene omschrijving van de taken:
Hij/zij is dynamisch en kan zelfstandig en klantgericht werken.  De opdracht van deze medewerker bestaat er in van prospecten volwaardige klanten te maken en in al hun outfit-noden te voorzien, en dit zowel in de shops als “on the road”.
 
Verantwoordelijkheden:
De Sales Anchor zorgt ervoor dat prospecten volwaardige klanten worden.  Er is een grote toevloed van aanvragen die makkelijk behandeld kunnen worden, echter daarnaast is prospectie vereist.  Hij/zij kent het productengamma door en door en maakt offertes en orderbevestigingen.  De eerste 2 maanden helpt u voltijds mee in de shop, daarna worden het aantal “shop” dagen afgebouwd en gaat u meer de baan op.
 
Takenpakket:
- Zelfstandig afspraken maken met klanten
- Klanten bezoeken
- Verkoop in shop Borsbeek, Mechelen en/of Lier.  De eerste 6 maanden 3 dagen shop, daarna 2 dagen shop
- Een klantenportefeuille uitbouwen
- Offertes en orderbevestigingen maken
- Zonodig assistentie in de back-office
 
Positie in organogram:
Hij/zij werkt nauw samen met de Sales Coach en alle andere Sales medewerkers. In samenspraak met onze grafische afdeling Outfit Graphics worden personalisaties voor klanten uitgewerkt.
 
Arbeidstijdregeling:
Flexibele uren, details te bespreken.
Minimaal 1 zaterdag per maand, andere vrije dag te bespreken.
 
Verloning: 
- een vast contract voor onbepaalde duur na een geslaagde proefperiode
- werken in een ongedwongen sfeer
- hoge mate van zelfstandigheid en jobafwisseling
- maaltijdcheques na 6 maanden
- GSM
- een competitief maandloon
 
Arbeidsomstandigheden:
Zowel op de baan als in de shop te Borsbeek, Mechelen of Lier.
 
 
 
1 ART DIRECTOR (m/v)
 
Met grafische-, marketing- en administratieve ervaring, die graag een gevarieerde job uitvoert.
 
Jouw uitdaging:
U zoekt een gevarieerde allround functie en houdt van creatief bezig zijn met het personaliseren van reclame- en werkkleding. 
De opdracht bestaat er in in onze textieldrukkerij te helpen met plotten, borduren en persen van allerhande promotextiel en werkkleding.  U springt bij waar nodig in ons magazijn en bij binnenkomende leveringen.  U doet de nodige quality controls en stuurt bestellingen door naar onze onderaannemers.  U kan vlot met de PC / MAC omspringen en hebt ervaring met software zoals Adobe Photoshop en Illustrator om artworks voor te bereiden en logo’s te vectoriseren.  U neemt initiatief om onze huisstijl te bewaken en onze website hedendaags te houden.  Tussendoor kan gevraagd worden ontwerpen te maken voor diverse marketing doeleinden en volgt ons marketingplan qua grafisch ontwerp mee op.
 
U werkt nauw samen met onze production manager en production planner.
 
De Graphic Assistant is verantwoordelijk voor volgende taken:
- 30% Vectoriseren, simuleren en ontwerpen van logo’s
- 20% Ontwerpen marketing acties en bewaken van huisstijl Outfit Factory
- 20% Hulp in drukkerij: persen,  plotten, borduren, drukvoorbereiding
- 10% Uitpakken, verdelen en sorteren van binnenkomende leveringen
- 10% allerhande administratieve taken binnen de drukkerij
 
Jouw outfit:
-       Je bent dynamisch, met een sterke interesse in werkkledij en reclameoutfits.
-       Je wil met volle overtuiging op een creatieve/modieuze manier voorzien in al de outfit-noden van onze klanten.
-       Je bent grafisch sterk en bewaakt hiermee de ‘creatieve look&feel’ van Outfit Factory .
-       Je enthousiasme werkt aanstekelijk waardoor je als teamspeler ook je collega’s inspireert.
-       Bij voorkeur heb je reeds een eerste ervaring in het werken met logo’s.
 
Onze belofte:
-       Een afwisselende veelzijdige functie met ruime verantwoordelijkheden in een ongedwongen sfeer.
-       Een vast contract van onbepaalde duur.
-       Hoge mate van zelfstandigheid en jobafwisseling.
-       Een competitief maandloon.
-       Maaltijdcheques na inloopfase van 3 maanden.
 
 
 
3 FREELANCE SALES AGENTS (m/v)
 
Met sales ervaring en interesse in workwear en trendy aankleden van firma´s.
 
Jouw uitdaging:
De Sales Agent is dynamisch en klantgericht ingesteld. De opdracht van deze sales agent bestaat er in de verkoop te verzorgen van workwear en textielprints aan prospecten en bestaande klanten.  Er is een interne customer service aanwezig ter ondersteuning. Regio´s zijn te bespreken. Combineren met andere verkoop van niet-concurrerende producten is uiteraard toegestaan.
 
Onze belofte:
Verloning op commissiebasis, te bespreken.
 
 

Voor spontane sollicitaties kunt u steeds terecht op
jobs@outfitfactory.be met CV, foto en motivatiebrief.
Alvast veel succes!
 
Het Outfit Team
Bing Tracking